The reason

The reason

duminică, 7 februarie 2010

5.Cum mi-a schimbat bloggingul viata ?

Inainte de a incepe sa scriu articolul propriu zis , ce are ca tilu ''Cum mi-a schimbat bloggingul viata'' doresc sa stiti scopul acestei postari si anume concursul ''Top Level Hosting'' de pe http://www.tlh.ro . Dar nu o sa scriu doar asa si cu speranta ca voi castiga unul din premiile oferite de http://www.tlh.ro . Si acum , incep sa scriu .

Cum mi-a schimbat bloggingul viata ?

Prima data cand mi-am facut un blog , nu am intentionat sa-mi schimb viata si doar sa ma vad cu un blog , un blog al meu ce s-a numit http://fly-any.blogspot.com/ . O vreme am scris acolo , dupa cum vad .. ca ati citit ... , anumite idei , fraze , catece etc . pe care vroiam sa le scriu si sa le am undeva ...
Apoi mi-am facut blogul http://fauncainefericit.blogspot.com/ , si va dati seama despre ce este doar citind titlul ... Pana acum viata mi-a ramas neschimbata ,pentru ca am inceput sa ma las de blogging nemaiavand chef sau timp ...
Pana acum de curand cand am inceput acest nou blog pe care va aflati acum .. Am inceput sa scriu doar asa , o postare 2 pana cand am vazut un film (Julie $Julia ) ce mi-a readus pofta de a bloggi :)) . Am inceput practic sa scriu despre viata mea .. sau o mica parte din ea , fiind constienta ca ''traiam '' sau ca am trait ce am scris . Pana la urma bloggingul este un mod de a reda ce crezi , ce simti , ce faci .. dar un mod mai modern decat un jurnal ... Si dupa cum stiti bine , tinerii din ziua de azi ... se cred moderni .
Concluzia : Nu stiu nici eu cum mi-a schibat bloggingul viata, dar daca a facut-o a imbunatatit-o , facandu-ma astfel sa imi descarc furia pe biata tastatura , sa imi exprim bucuria comuniucand-o si celor care imi citesc blogul si sa imi arat indiferanta . Un alt mod prin care un blog , un calculator si putina vointa imi vor schimba viata
- in bine este castigarea locului 1 , 2 sau 3 in acest concurs (nu am nici o pretentie )
- in rau , facandu-ma sa-mi pierd timpul degeaba , sau mai putin degeaba bloggind :D

Multumesc mult pentru ''vizionare'' ! Va uram o seara placuta sau o zi binecuvantata !!

2 comentarii: