The reason

The reason

vineri, 5 februarie 2010

Doua carti in 2010

Nu , nu am citit numai doua carti in 2010 , dar 2 dintre ele m-au facut sa plang . Este greu de crezut si mai greu de recunoscut ... E ca atunci cand te uiti la un film si apropae de sfarsit se intampla ceva trist (... nu e atat de trist incat sa te faca sa plangi cu lacrimi de crocodil) si iti vin lacrimile dar te uti la ceilalti si te prefaci ca plangi, stergandu-te la ochi , dar o faci asa de evident incat se stie ca te prostesti defapt . .. In plus mai si adaugi un text genu
- :(( ! Ce trist , imi vine sa plang ! sau ceva asemanator ... dar nu coneaza tonul pe care o spui , caci este adevarat ...
Uni prefera faza cu cascatul ( caci atunci cand casti iti vin lacrimile) sau se prefac ca rad .
Oricum ,la carti este diferit . Una din cartile , ce dupa ce le-am citit mi-au venit lacrimile (nu am plans ) a fost '' Singur pe lume '' ( pe care am terminat-o ieri ) . Exista multe momente triste in carte ... moartea lui Dolce , domnului Sufletel si a lui Zeberino , Vitalis (daca scriu bine ) , despartirea de dmn. Baberin si de dmn . Millingan .. si tot asa ( nu veti stii cine sunt acestea doar daca ve-ti citit cartea ) . Desii cartea se termina cu o reunire de familie si prieteni ( un moment fericit ) , se vb in ultimul capitol despre Capi , care desii imbatranit , nu isi uita meseria de ''actor'' sau ajutor de muzician ambulant .
Ceea ce nu mi se pare normal , este ca dupa ce citesc o carte , aceasta devine cartea mea preferata .. si asa de la ''Pollyana ''preferinta s-a mutata la ''Si ce daca ''si de acolo la ''Singur pe lume'' pe care v-o recomand din toata inima sa o cititi !
A doua carte este intitulata ,,Si ce daca ,, si desi la majoritatea capitelor am ras cu lacrimi , a fost un capitol , intitulat ''Da-mi si mie '' care m-a impresionat pana la lacrimi . Va recomand sa o cititi daca aveti nevoie sa radeti , sau sa pangeti !

Ps : Dupa cum am mai spus , am terminat Singur pe lume , si am inceput cu Marile Sperante , la care sunt pe la pg 50 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu