The reason

The reason

joi, 4 februarie 2010

O noua zi , un nou progres

A inceput o noua zi , un nou inceput cum se spune ! Oricum cand ai boala cititului este mult mai diferit si mai greu , practic , sa te plictisesti sau sa faci ceva ce nu-ti distrage atentia de la aceasta binecuvantata boala .
Cu ocazia trairii unei noi zile , am descoperit o noua reactie a bolii care este defapt una din cauzele care te fac sa citesti mai mult decat o faci normal ... insa are un mod de a aparea si a se desfasura nu tocmai placut .
Aceasta reactie te faci , atunci cand te plictisesti, sa simti ca nu traiesti pentru ca atunci cand citesti , sa incepi sa traiesti din nou , exact ceea ce personajele traiesc . Si ramai cu o imagine in minte , si vezi cand doresti ceea ce s-a petrecut , sau mai bine , ceea ce ai citit deja dar nu poti vedea mai departe , si ramai intepenita , plina de intrebari a caror raspunsuri ti le dai singur , dar stii bine ca raspunsul il gasesti doar in carte ... si continui sa citesti . Dar ce se va intampla dupa sfarsitul cartii ? Indiferent daca sfarsitul este vesel sau trist , niciodata nu va putea fi numit sfarsit in ochii unui om bolnav , ce sufera acum de curiozitate .. caci mereu se mai poate intampla ceva , ca si in viata reala .
Ei bine , exista totusi un remediu la aceasta reactie , si la multe altele , ce incetul cu incetul iti termina boala . Acest remediu consta in ati trai viata , in a fi surprins si a face lucruri noi ; a avea pofta de viata si a lasa lucrurile sa se intample , dar nu cu tine stand intr-un loc , ci miscandu-te , alergand , facand ceva ; Astfel viata ta bate orice poveste , orice carte pentru ca tu iti scrii singur una , si o traiesti , nu numai auzi de ea . .
Dar nu intotdeauna reusesti sa scapi definiv de aceste complicatii ale bolii , dar exista cazuri in care te vindeci numai temporar ;si asa am facut si eu desii scopul meu nu a fost acesta !
Azi am fost la politie , la sectia de politie . Nu , nu am facut nimic rau ci doar m-am dus sa imi fac buletin ... deci peste cam o saptamana ma gasiti cu buletin . Am mers pe jos , atat la plecare .. cat si la venire si am putut numara astfel minim 10 potentiale alunecari , si chiar daca nu au fost atat de grave incat sa cad , apropae ca mi-a cazut inima in piept .. m-ai ales la intoarcere cand (, dupa ce m-am strecurat printre multimea de oameni si carutele lor de cumparaturi , ) am avut de carat o punga plina cu bunatati . Daram hotara sa fac o prajitura si m-am dus in piata de unde am venit incarcata cu 2 pungi : una cu paine (pentru care i-ar am stat la coada ) si una cu lucrurile necesare prepararii prajituri .
Atat in supermarket cat si in piata lumea se uita ciudat la mine caci aveam in cap o caciula ( http://www.borntoloveclothing.com/shop/index.html ) lasata intr-o parte , de aratam ca o frantuzoiaca ... sau cel putin asa cred eu .....
Mi-am continuat ..viata .. citind 2 capitole din ''Singur pe lume'' , la care am ajuns pe la pg 400 ...
Ajuta=ta , incurcata , acompaniata sau cum vreti voi s-ai spuneti , am facut prajitura cu sora mea mai mare cu 2 ani si 2 zile decat mine . M-ai mult m-am certat cu ea , ba pentru ca nu ma lasa sa fac ( eu cumparasem prajitura , si era normal sa o fac eu cam pe toata ) ba pt ca ma punea sa fac ce e mai greu .... In fine , prajitura e acum la frigider unde mai trebuie sa stea cam 2 ore .
Si asa , traiesc practic 2 vieti , si pot trai si mai multe ,... asta depinde de nr de carti pe care le citesc in acelasi timp !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu