The reason

The reason

joi, 18 februarie 2010

Cum simti ca il iubesti Dumnezeu ?

Deseori si eu imi pun acesta intrebare . Cum stii tu ca il iubesti pe Dumnezeu si ca ai sacrifica practic .. ceva pentru El ? Adica zici asa , crezi si poate o stii dar ... simti asta ? Eu am gasit un mod de a simti asta ; adica sa simt ca il iubesc pe Dumnezeu si ca El ma iubeste pe mine .... Pt m ai multe detalii cititi mai jos !

Rareori l-am simtit pe Dumnezeu aproape cu adevarat ... Am gasit pe moment un mod de a-l stii langa mine ... Era scris intr-un curs Biblic pe care il fac eu la AMEC : Chiar daca nu il simti El este acolo, aici , pretutindeni . Nu era chiar asa scris si am mai adaugat si eu de la mine ... dar cam asa am inteles eu . Dar sa va zic cum vreau eu sa fac de acum :

Stiti cum e in adolescenta si nu numai ,cand te indragostesti ( vorbesc aici in cazul fetelor si rog pe cei ce citesc sa nu presupuna ceva legat de mine :D ) de un baiat ... Dar ce legatura are asta cu relatia ta cu Dumnezeu ? Pai simplu : nu poti sa-L iubesti daca nu te indragostesti de El ! Deci cam asta incerc eu sa fac acum !!!Fiecare se indragosteste in propriul lui mod si intelege prin dragoste ceva diferit de ceilalti asa ca , pana sa imi dau eu seama cum sa ma indragostesc lulea de El v-a trebui sa va gasiti prpriul vostru mod de a o face .
Sa revenim la subiect . Cand te indragostesti prima daca (dragoste la prima vedere ) , e doar asa de fatada si uiti imediat de persoana respectiva , numai daca ea nu revine si vine din nou , si iarasi devenind astefel o figura obisnuita si incepi sa-l cunosti . Incepi sa-i cunoste defectele ( vb aici in cazul persoanelor nu al lui Dumnezeu ) si calitatile , placerile si tot asa . Asa si cu Dumnezeu . Cum El tot revine si incepi sa-L cunosti . Sa stii ceea cei place sa faci( nu sa faca ci sa faci tu pentru el ) si ceea ce nu .
Apoi incepi sa te uiti dupa el / sa-L cauti pe Dumnezeu . Mereu cand se uita la tine faci numai ceea ce crezi ca nu il deranjeaza , sau faci ceva sa-i atragi atentia / Tinand cont de faptul ca Dumnezeu vede tot ce faci , incerci sa fii buna dar niciodata nu te straduiesti prea tare ! Asa ca de acum gandestete si fa o comparatie intr-o persoana de care iti place si Dumnezeu (chiar daca el este incomparabil ) ! Fa o diferenta ! Apoi te irosesti sau te incurci de fiecare daca cand vorbeste cu tine , te panichezi sau ai grija sa nu spui ceva gresit ! Gandestete la asta , nu cand vb cu Dumnezeu in rugaciune , caci El stie oricum ceea ce gandesti si ce vrei sa spui , ci atunci cand te adresezi altor persoane , gandindute sa le spui ceva urat !
Cand esti singura , starge mana cu aerul , gandindu-te ca acolo e Isus , Iubitul tau ... ! Cand ai nevoie de o mangaiere , gandeste-te ca ti-o spune Isus ! Cand doresti sa imbratisezi pe cineva , imbratiseaza-L pe Isus ! Numai sa vezi ce bine te simti !
Un mare mare avantj in a-L avea pe Isus ca iubit este ca , si alte persoane il pot avea ! Si El nu te inseala niciodata , nu te minte vreodata sau nu te paraseste indiferent daca tu uiti de El ! Chiar daca nu iti aduce flori sau ciocolata , iubirea Lui este tot ce ai nevoie !! Si daca chiar ai pofta de ciocolata , ROAGA-TE !

Deci , imagineazati-L pe EL ca iubitul tau si vei fi o persoana mai buna !!!!



Scuzati pentru potentialele greseli ! Sunt grabita! Ma duc la intalnire :)) !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu